Cannondale TRAIL 29" 6 deep teal gloss

Kód: C26651M30/DTE/M
Neohodnotené
Značka: Cannondale
€949 –24 %
Cannondale Trail 29 6 C26651M30.DTE
€949 –24 % €712
Skladom (1 ks)
Variant

Detailné informácie

Podrobný popis

  • Rám: SmartForm C3 Alloy, SAVE, 1-1/8" headtube, post mount disc, StraightShot internal cable routing, dropper post compatible, BSA-73
  • Veľkosti: 27.5: XS, S // 29: M, L , XL 
  • Vidlica: SR Suntour XCR32 RL, 100mm, remote lockout, coil, 42mm offset (27.5") 46mm offset (29")
  • Brzdy: Shimano MT200 hydraulic disc, 160/160mm RT10 rotors
  • Brzdové páčky: Shimano MT200 hydraulic disc
  • Zadná prehadzovačka: Shimano Alivio, Shadow SGS
  • Prešmyk: Shimano Altus, 34.9 clamp
  • Radenie: Shimano Alivio, 9-speed
  • Stredové zloženie: Cartridge, square taper
  • Kľuky: Shimano M4100, 36/26
  • Kazeta: Shimano HG200, 11-36, 9-speed
  • Reťaz: KMC X9, 9-speed
  • Náboje: (F) Shimano HBTX 505 / (R) Shimano FHTX505
  • Špice: Stainless Steel, 14g
  • Ráfiky: WTB SX19, 32h
  • Plášte: Schwalbe Rocket Rick, 27.5/29 x 2.25", K-Guard
  • Predstavec: 6061 Alloy, 31.8, 7°
  • Riadítka: Cannondale Riser, 6061 Alloy, 25mm rise, 8° sweep, 6° rise, 720mm
  • Hlavové zloženie: Semi Integrated, 1-1/8"
  • Sedlovka: Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.6 x 350/400mm
  • Sedlo: Cannondale Stage 3
  • Pedále: Cannondale Platform
  • Farba: deep teal - gloss
  • Artikel: C26651M30/DTE

 

Uvedená špecifikácia sa môže líšiť od skutočnosti z dôvodu dlhodobých problémov s dodávkami komponentov. Nie je v našich silách kontrolovať rozdiely medzi výrobcom deklarovanými komponentmi a skutočným vybavením. Alternatívne diely by mali byť na rovnakej úrovni ako pôvodné komponenty. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to ale jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.

Dodatočné parametre

Kategória: Hardtail
Záruka: 2 roky

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Cannondale - priekopník v materiáloch, ergonomike a technológií bicyklov. Značka z amerického Connecticutu, ktorá sa rozhodla i napriek kritike revolucionalizovať cyklistický priemysel do podoby akú poznáme dnes, aby každý či už profík alebo hobík jazdil lepšie a rýchlejšie.