Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok spoločnosti Ján Machálek - JM SPORT, so sídlom Dolný dvor 2680/8, 03861 Vrútky, IČO: 34698841, zapísanej v Živnostenskom registri č. 506-8645 (ďalej ako ,,predávajúci") upravuje práva a povinnosti zmluvných strán na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a odberateľom (ďalej len ,,kupujúci") prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho, vychádzajúc pritom z Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.

 

1. Záručná doba

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci počas záručnej doby. Záručná doba začína plynúť od dátumu prevzatia tovaru kupujúcim. Štandardne je záručná doba 2 roky.

 

2. Uplatnenie reklamácie

  1. Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatnú opravu reklamovaného výrobku.
  2. Reklamovaný tovar kupujúci zasiela na vlastné náklady spolu s dokladom o kúpe a popisom dôvodu reklamácie na adresu predajne e-shopu JMŠPORT, Ul. 1.československej brigády 17, 038 61 Vrútky.
  3. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a informovať o jej uznaní/neuznaní a ďalšom postupe riešenia najneskôr do 30 dní od obdržania reklamovaného tovaru.
  4. Reklamácia sa nevzťahuje na tovar, ktorý je predávaný za znížené ceny z dôvodu poškodenia alebo používania. V popise je uvedený dôvod zníženia ceny.
  5. Reklamácia nebude uznaná, ak poškodenie tovaru spôsobil kupujúci.
  6. Právo za zodpovednosti za vady tovaru zaniká, ak sa neuplatní v záručnej dobe.

 

3. Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci má právo do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu. Tovar musí vrátiť v neporušenom stave - bez známok používania alebo narušenia, v pôvodnom obale - na svoje náklady predávajúcemu. Spolu s tovarom, prosím zašlite aj riadne vypísaný Formulár na vrátenie/výmenu tovaru. Predávajúci sa zaväzuje, po splnení uvedených podmienok, vrátiť zákazníkovi v lehote 15-tich kalendárnych dní celú sumu, ktorú za tovar zaplatil (bez poštovného).

  2. Predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy v týchto prípadoch:

    - objednávku nebolo možné overiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atd.)

    - tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 15-tich kalendárnych dní.

 

Všetky Vaše práva ako spotrebiteľa si môžte pozrieť aj na stránke europa.eu.

 

V Martine 14.6. 2014

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie